fredag den 15. marts 2013

Fødselsdag #1

Jeg har fødselsdag idag - fri fra studiet og min dejlige kæreste har også taget en fridag. Vi har nydt formiddagen med brunch og hinanden. I skrivende stund er der lige kommet nybagte boller ud af ovnen, som vi skal have til kaffe - når mine forældre kommer her i eftermiddag. Vi skal også have Othellolagkage - mums!!!
Jeg har fået det fineste undertøj af min skønne kæreste - det passer perfekt og så har han også købt et fint træningsur, så jeg kan holde øje med pulsen og kcal til mine zumba og spinningtimer. Derudover købte han igår også en nespresso "dolce gusto" - ren forkælelse... :)
Solen skinner - så jeg må ha' været sød det sidste års tid ;)









1 kommentar:

  1. Først og fremmest tillykke med fødselsdagen - sikke nogle fine gaver - dejligt at blvie så forkælet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)