tirsdag den 25. december 2012

Jul


 
 
 
 
 
 
 
Så blev det jul - jeg elsker bare julen. Hygge og samvær med familien, god mad, dejlige gaver med kærlige tanker bag og hele julestemningen. Det er ren hygge!
 
Den 23. december havde vi hele kærestens familie på besøg til julehygge og bytning af julegaver - når nu man ikke kan holde jul med alle dem man gerne vil hvert år, så må man jo hygge de andre dage. Det var en hyggelig eftermiddag og heldigvis ses vi også med dem igen imorgen til julefrokost.
Vi holdt jul med min familie i år ved Horsens - en hyggelig jul med 8 voksne mennesker - det var rigtig hyggeligt... Kæresten holdte for første gang jul uden sin familie, men jeg er sikker på han hyggede sig... Vi fik så mange gaver og hvor er det bare overvældende! Tusind tak alle sammen...
 
Jeg fik bl.a. det blødeste joggingtøj af kæresten, da jeg altid fryser og stjæler hans store trøjer ;) Bog skrevet af bonderøvens kone - med masser af lækre mad- og bageopskrifter og masser af KREA... <3 Og til ren forkælelse et gavekort til to fodbehandlinger - alt dette fra min dejlige brandmand. Tak skat.
 
Jeg fik også hjemmelavet penalhus fra Bisserøv, haglöff rygsæk, parfume, sy grej, smykker, termo krus fra Royal Copenhagen og fine krukker... Vi er så glade og tilfredse herhjemme!
 
Nu vil jeg julehygge videre, inden vi skal til julefrokost... GOD 1. juledag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)