mandag den 31. december 2012

Godt nytår...

 
 
Et nyt år er gået - 2012 er snart forbi... Det har været et år med blandede følelser, men et dejligt år og et år mere hvor der er sket mange ting. 2012 var året hvor min kæreste og jeg fik en større lejlighed og købte en ny bil. 2012 var også året hvor jeg fik nyt arbejde og fandt ud af, at jeg skulle læse videre til Socialrådgiver. 2012 var året med masser af familie hygge, gode stunder med venner og meget andet - og så har 2012 også været året, hvor jeg har taget mig tiden til en masse krea... :)
 
Jeg håber 2013 bliver fantastisk - fyldt med kærlighed, nye udfordringer, gode stunder og mange dejlige oplevelser...
 
Mine nytårsfortsætter for 2013 er:
 
-Tabe 15 kg
-Begynde at løbe
-Lære at strikke
-Blive bedre til at sy
-Spise mindre slik



Nytåret for mig bliver meget stille med familie og et smut forbi nogle gode venner senere på aftenen - en ædru aften, da arbejdet kalder imorgen tidlig.

GODT NYTÅR til jer alle - vi blogges ved i 2013

3 kommentarer:

  1. Hvor blev du af, hvis det var os der var vennerne :) Håber u havde en hyggelig aften med familien :)

    SvarSlet
  2. jeg kan se vi har næsten de samme nytårsfortsætter! (bortset fra det med at lære at strikke, der har jeg givet op for længst ;) Held og lykke med dem, og jeg glæde mig til at følge din blog :D

    SvarSlet
  3. Det kunne jo lige så godt være mine! Har lige aftalt med manden at ALT sødt skal ud i næste weekend - og løbeskoene er købt ;o).

    Glæder mig til at kigge med herinde fremover - godt nytår!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)